NCRI - The Spanish company says the decision is in line with EU’s sanctions against the head of the Iranian regime’s broadcasting (IRIB).

Hispasat is partly owned by Eutelsat. The Paris-based Eutelsat SA satellite provider removed Iranian regime’s channels off the air in October 2012.

The Spanish company says the decision is in line with EU’s sanctions against the head of the Iranian regime’s broadcasting (IRIB).

Iran news in brief

Maryam Rajavi in the meeting of Solidarity with nations of the Middle East

Paying tribute to martyrs of the Syrian resistance

Maryam Rajavi: Both factions of the regime failed in subduing a profoundly discontented society

FreeIran Gathering in a glimpse

Rocket attack on Camp Liberty - July 4, 2016

Maryam Rajavi meets with George Sabra- Auvers-sur-Oise, May 12, 2016

NCRi on Twitter

Donate
donation

Assist us in our campaign for
freedom, democracy and human rights

Read more...

Amount :

 

 

Iran Freedom Rally 2015 - a glimpse